۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴

در مدت دو سال فعالیت دولت تدبیر و امید؛

۷۸۰ پروژه مخابراتی در خراسان شمالی به بهره برداری رسید

۷۸۰ پروژه مخابراتی در خراسان شمالی به بهره برداری رسید

بجنورد- مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی گفت: در مدت دو سال گذشته از فعالیت دولت تدبیر و امید بیش از ۷۸۰ پروژه و طرح مخابراتی در مناطق مختلف این استان به بهره برداری رسید.

محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به عقب ماندگي هاي استان در زيرساخت هاي ارتباطي، شركت مخابرات خراسان شمالي اقدامات موثري در راستاي رفع و جبران اين ماندگي ها در دستور كار قرار داده است.

وی از بهره برداري از ۷۸۷ پروژه و طرح شركت مخابرات خراسان شمالی از زمان روي كار آمدن دولت تدبير و اميد خبر داد.

سالاری اظهار داشت: براي بهره برداري از اين تعداد طرح اعتباري بالغ بر هزار ميليارد ريال از محل منابع داخلي شركت مخابرات هزينه شده است.

اين مسئول افزود: توسعه تلفن ثابت، تلفن همراه و شبكه اينترنت بيشترين طرح هاي اجرايي طي اين مدت بوده است. در زمينه تلفن ثابت ۲۸۷ ميليارد و ۷۰۸ ميليون ريال و در زمينه اجراي طرح هاي توسعه تلفن همراه نیز بالغ بر ۶۶۱ ميليارد ريال اعتبار صرف شده است.

وي اعتبار هزينه شده در بخش هاي ديتا و آتي و فيبر نوري را به ترتيب ۷۴ ميليارد و ۸۸۵ ميليون ريال و ۶۷ ميليارد ريال اعلام كرد.

سالاري افزود: چهار ميليارد ريال نيز به منظور اجراي ساير طرح هاي شركت مخابرات استان طي دوسال گذشته هزينه شده است.

مديرعامل شركت مخابرات خراسان شمالي با اشاره به اينكه ارائه خدمات ارتباطي به روستاها و مناطق دور افتاده از برنامه اي اساسي دولت يازدم است، گفت: خوشبختانه شركت مخابرات استان در اين راستا گام هاي خوبي برداشته و طرح هاي مختلف را در مناطق شهري و روستايي اجرايي كرده است.

کد خبر 2900283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha